wtorek, 28 maja 2013

' Otchłań Dusz "

Autor : Paulina Some

Link : http://otchlan-dusz.blogspot.com/

Opis :

 Blog z opowiadaniem o samotnej dziewczynie Constance, w której życiu wiele się działo. Po jakimś czasie spokojnego żywota, zdarzają się dziwne rzeczy. Później, okazuje się, że wydarzenia z jej życia wcale nie miały takiej prawdy w sobie, w jaką wierzyła. 



1. Pierwsze Wrażenie :

Przy pierwszym wejściu blog niczym nie przyciągał wzroku. Rzuca się od razu tytuł i krótkie zdanie i tylko przez nie pojawiło się pewnie zaciekawienie w mojej osobie.

5 / 10

2. Wygląd :

Wygląd jest estetyczny ale nudny! Jasne, normalnie się czyta i w ogóle, ale nie ciekawi, a powinien. Człowiek jest wzrokowcem i najpierw patrzy i ocenia, a następnie zabiera się do roboty. Niestety w tej kwestii zapewne tracisz wielu odwiedzających przez samo tło. Proponowałabym Ci ściągnąć lub zamówić jakiś szablon na szabloniarni, przez co na pewno poprawisz swoją sytuację.

Po co Ci zakładka z tytułem O MNIE, skoro w ogóle nie masz tam nic o sobie zamieszczone. Proponowałabym Ci albo coś tam wpisać, albo najnormalniej w świecie usunąć.

7 / 15

3. Treść : 

Powiem Ci, że bardzo przyjemnie się czyta i nawet mnie zaciekawiłaś. Dobrze układasz zdania i nie ma ciągłych powtórzeń z powodu niedoboru słownictwa. Podoba mi się tajemniczość Marie, która mnie zaintrygowała oraz kontakt głównej bohaterki z naturą. Początek jest bardzo ciekawy i zachwycasz czytelnika, ale za mało rozdziałów bym mogła powiedzieć coś więcej. Bo nie wiem czy przeżyje jakąś miłość, co się stało dokładnie z gospodyni itd.  Brakuję mi jednak dynamiczności, rozumiesz? Czegoś co pobudziłoby bardziej wyobraźnie . Myślę, że mogłabyś zrobić więcej opisów, bo w sumie nie wiem jak wygląda bohaterka. Jednakże opowiadanie zapowiada się ciekawie.

16 / 20

4. Błędy :

 Z tego co czytałam złapałam tylko parę. Powtórzenia i to wszystko. Stylistycznie i ortograficznie jest dobrze, bez zbędnego języka potocznego.

14 / 15

PODSUMOWANIE :

Ogółem zdobyłaś 42 punkty, co daje Ci ocenę dobrą. Piszesz ciekawie i zrozumiale, ale wygląd niszczy cały efekt. Popracuj nad nim, a wszytko pójdzie z górki.



1 komentarz:

  1. Dziękuję za ocenę. Na pewno postaram się zmienić to wszystko na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń