środa, 29 maja 2013

' My Little World '

Autor : Dragon

Link :  mlwdragon.blogspot.com

Krótki opis :

 Piszę o muzyce - moim drugiem 'tlenie' życia :D oraz recenzje książek i filmów (głownie fantasy bo kocham to..)


1. Pierwsze wrażenie : 

Jak weszłam na Twojego bloga od razu chciało mi się wyjść. Wygląd okropny. Ratuję Cię tylko muzyka, którą da się słuchać.  Zdjęcie w nagłówku jest również straszny, bo nic mówi o czym jest blog ani nie ciekawi. Powinnaś zrobić taki by każdy kto wejdzie pomyślał " O coś o muzyce, może będzie coś ciekawego... ", ale wchodząc każdy zapewne myśli, że to Twój tak jakby pamiętnik, a tło nawet nie zachęca do dalszego przeglądania. 

4 / 10

2. Wygląd :

Cóż mówić. O wyglądzie raczej wypowiedziałam się powyżej i nie będę się powtarzać. Nie wiem po co Ci coś takiego jak ciekawostki, godzina (każdy ma ją przecież na komputerze) oraz kalendarz. Masz wszystko nawalone i to bardziej zniechęca niż przyciąga. Radziłabym Ci zamówić jakiś szablon, jest wiele takich stron i na pewno znajdziesz wśród setek szablonów coś dla siebie. Jednak przyznam, że posty są staranne i dopracowane, oraz czytelne za co masz plusa. 

6 / 15

3. Treść : 

Podoba mi się, że przedstawiasz krótko i na temat wokalistów. Nie piszesz całej biografii życiowej, która nikogo by pewnie nie interesowała. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że Jepsen ma tyle teledysków, znałam tylko dwa i mile się zaskoczyłam. 

14 / 20

4. Błędy : 

Złapałam ich parę i powinnaś popracować nad stylem. Piszesz trochę chaotycznie i ciężko się czyta. 

10 / 15

PODSUMOWANIE :

Zdobyłaś razem 34 punkty co daje Ci ocenę dobrą. Popracuj nad wypowiedzią i wyglądem, a będzie dobrze. 



1 komentarz:

  1. Dzięki, ale tak dla szczegółów - jestem chłopakiem :D
    Dzięki za rady, pomyślę o tym co napisałaś...

    OdpowiedzUsuń